Retourbeleid



Een product retourneren
De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed. Om een product te retourneren, neem je eerst contact op met onze klantendienst. Stuur een e-mail met de volgende gegevens: bestelnummer, het artikel, bankrekeningnummer en de reden van retour. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending. De producten dienen nog in originele verpakking te zitten.

Vergoeding verzendkosten retourzending
De verzendkosten van de retour worden enkel door WWF-Belgium shop vergoed indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. WWF-Belgium shop zal de pick up van de retour kosteloos verzorgen. Let op: wwf webshop kan een retour weigeren indien de producten door de klant beschadigd werden.

Een bestelling annuleren
De bestelling is reeds verzonden: je kan beroep doen op het recht om binnen 14 kalenderdagen na ontvangst het product te retourneren, in de gesloten, originele verpakking. Je volgt hiervoor de normale retourprocedure.
De bestelling is nog niet verzonden: contacteer onze klantendienst per e-mail (webshop@wwf.be) om de bestelling kosteloos te annuleren. Vermeld je naam, voornaam, bestelnummer en het product dat je wilt annuleren.

Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen
Indien je een ander product hebt ontvangen dan je bestelde of het product is beschadigd aangekomen, contacteer dan zo spoedig mogelijk onze klantendienst per e-mail (webshop@wwf.be). Vermeld je naam, voornaam, bestelnummer, product en een beschrijving van de beschadiging of vergissing. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op betreffende de verdere opvolging van de retourzending.